tiistai 16. lokakuuta 2012

Kuvailua urakalla


Tänään on ollut kännykkäkuvien ottamispäivä ja oikein urakalla. Oon innostunut tadaa.net sivustosta, jossa seikkailen samoin kuin blibphotossa WindingRoad nimellä. Tadaassa voi iphonen kautta lähettää käsittelemäsi kuvan samantien kyseiselle sivustolle (halutessasi) eikä kuvien määrää ei ole rajattu kuten blibissä yksi per päivä. Hullu monta soppaa keittelee. Oon sekaanutnut moneen nettisysteemiin.. Tunnustan. Olen välillä ihan täyspöhkö. Sitä se syysloma teettää- paljon aikaa! Nukuin kymmeneen ja Aino tuli kainaloon köllimään ja tössötti siinä kaikessa rauhassa  omiaan ja  antoi mun nukkua :) Ihana kakara. Suvilta saan pyytämällä pyydeltyä Lontoosta parin sanan viestejä, että ilmoittelee ittestään jotain Ja aina tulee, että ; "joo", "ollaan", "on jo", "muistin". Piru vie pitääkö sille laittaa, että samalla hinnalla voi lähettää n. 160 kirjaimen viestin!!!!!!!!!!! Kamalaa olla näin kaukana lapsestaan, mulla on selkeesti vierotusoireita! Mutta on se Suvikin niin ihana kakara, iso likka jo 180 senttiä pitkä ja omalaatuinen persoona.


Mutta takasin tän päivän kuviin. Tulevan Happo hc:n äänityksiin piti saada moottorin jylinää ja käytiin Matias Hapon pakeilla. Työn alla herrasella on remontoitavan talon lisäksi jonkin sortin kaara, Chrysler tai joku muu moinen, mulle ne näyttää kaikki samalta :) Seittemän litran moottori kuitenkin!



Hiirookin oli niin tietävää siinä kannen alle kattellessa, Mä tyydyin iphonella tähtäämään ja meneen sisälle taloon moikkaamaan Terhiä ja Ilmaria ja tutustumaan uuteen tulokkaaseen  Siiriin.


Aiemmin päivällä mä vaihdoin klo 15.39  yökalsarit jalasta ja meikkasin, kun oltiin lähdössä kyseiselle reissulle. Mika lähti Happo hc:n reeneihin ja mä lähdin Ainon kanssa cityy tuhlaamaan rahoja. Siis teetä ja  riisisuklaata ruohonjuuresta.


En oo paskanen, vaikka mun täytyikin mennä tarkistamaan peilistä (sytytin takat juuri ennen kuvailuja),  että onko nokea  otsassa vai mitä. Mutta ne onki olkkarin lampun hörhelön varjoja.


Päivällä kuvailtiin Ainon kanssa meidän varpaita. Ja ihan ilman syytä.
Huvin vuoksi ja hassuttelun kannalta.


Päiväruoaksi tein bataattimuusia ja lisukkeeksi paistoin herkkusieniä, papuja, sipulia, parsakaalia ja jotain kasvis höttöistä sweet & sour soosia. Oli  sitten hyvää. Ja en todellakaan tarjonnut kyseistä sapuskaa Ainolle, vaan Aino sai jauhelihapihviä kera bataattimuusin, jota boikotoi hetimiten. Ihme kakara (lämmitin sitten myöhemmin lihamakaroonilaatikkoa, en jaksa taistella..).  Onnekseni naapurin tyttö Klaara söi hyvällä ruokahalulla. Ruokani on siis kuitenki lasten syötävää, omani vain eivät kuulu siihen joukkoon :/


Ja kuinka ollakaan, syötyäni kupuni täyteen otin päikyt ja herättyäni hallusin suuren kupillisen kahvia. Lisukkeeksi söin Ainon fasupalat (melkein koko pussin, Mika söi loput tultuaan töistä), palvelus siis lapselle. Saa kalorinsa jostain edes hieman tähteellisemmästä. Joudun todennäköisesti uuden ostamaan tilalle, jos neiti muistaa kyseisen pussin omistaneensa..



Tämmönen päivä. Huomenna siivousta, jos vaikka Lassi pääsisi meille! Ja lisäksi laulujen äänitystä Ambercrapelle. MIelenkiinnolla odottelen mitä Zeppo saa aikaseksi miksatessa mun laulelujani.

Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti